2. Гра «Знайди
пропущену букву»
1. «Wer schreibt am
besten?»
Мета: формування орфографічних
навичок.
Зміст гри: один учень від кожного ряду пише на дошці слово з вивченої теми, яке
диктує вчитель. Клас перевіряє, чи правильно учень написав слово. За правильно
написане слово ряд отримує один бал. Перемагає ряд, який набере найбільшу
кількість балів.
Мета: перевірити рівень засвоєння учнями правил написання слів у межах вивченого
лексичного матеріалу
Хід гри: учнів поділяють на дві команди. Для обох команд на дошці колонками
написано слова, у кожному з яких пропущено одну літеру. Члени команд по черзі
виходять до дошки і вписують необхідні літери. Перемагає команда, яка першою
безпомилково виконає завдання або допустить найменше помилок.
3. Гра «Прогулянка»
Мета: формування навичок
утворювати склади та правильно їх вимовляти.
Хід гри: На дошці намальовані «будиночки, в яких живуть звуки». Один звук
«приходить у гості» до іншого звука, і, якщо вони знайомі, «співають» склад.
What is the difference between casino games and slots?
ОтветитьУдалитьSlot games https://octcasino.com/ are the most filmfileeurope.com popular types of casino games, and the apr casino majority are slots. and casinosites.one the most poormansguidetocasinogambling.com commonly played slot games.