1.
«Wurfelspiel» («Гра з кубиком»).
Мета: закріплення відмінювання дієслів і їх часових форм.
Матеріал: зробити кубик, де на кожній з шести сторін буде вказано особовий
займенник; картки з дієсловами в інфінітиві.
Хід гри: діти по черзі кидають кубик, який показує один із займенників. Потім
беруть картку з дієсловом і змінюють дієслівну форму відповідно до займенника,
який покзав кубик.
Можна ускладнити гру і приготувати другий кубик з часовими формами
дієслова.
2. Гра
«Пантоміма»
Мета: автоматизація вживання дієслів в усному мовленні.
Хід гри: учні утворюють пари. Один із гравців показує дію з допомогою пантоміми чи
міміки, а інший повинен прокоментувати те, що робить перший, з допомогою вже
відомих дієслів.
3. «Кіт у мішку»
Хід гри: у мішок
(або велику коробку) збирають предмети за певною темою (тварини , шкільне приладдя); це можуть бути і
картинки із зображенням того чи іншого предмета.
Ведучий (учитель) по черзі підходить до учнів і ті
беруть, не заглядаючи в коробку один предмет, визначаючи його на дотик, кажуть:
«Ich glaube, das ist ein Igel». Потім сам або однокласники, витягуючи предмет,
оцінюють правильність здогадки: «Das stimmt (nicht)».
Варіант: певний предмет
загортають у кілька шарів паперу. Всі учні визначають на дотик і припускають
припущення, що це може бути. Потім здогадки перевіряють при розгортанні
предмета.
4. „Quatsch“
Мета: тренування родових закінчень неозначеного артикля і частки kein.
Хід гри: учитель показує різні предмети або картинки і називає їх, навмисно роблячи
помилки. Завдання учнів – помітити і виправити помилку: «Das ist ein Tisch».
Учні, котрі помітили помилку, виправляють: «Quatsch, das ist kein Tisch, das
ist eine Tafel».
5. «Скільки чого в класі?»
Мета: автоматизація вживання конструкції es gibt.
Хід гри: учитель запитує: «Wie viele Stühle gibt es in der Klasse?» Завдання учнів
– якнайшвидше порахувати кількість названих предметів. Перевірка здійснюється
хором, рахуємо по- німецьки. Учні дають відповідь на запитання, вживаючи
конструкцію „Es gibt“.
Комментариев нет:
Отправить комментарий