воскресенье, 16 ноября 2014 г.

Ігри для засвоєння граматичного матеріалу



1. «Wurfelspiel» («Гра з кубиком»).
Мета: закріплення відмінювання дієслів і їх часових форм.
Матеріал: зробити кубик, де на кожній з шести сторін буде вказано особовий займенник; картки з дієсловами в інфінітиві.
Хід гри: діти по черзі кидають кубик, який показує один із займенників. Потім беруть картку з дієсловом і змінюють дієслівну форму відповідно до займенника, який покзав кубик.
Можна ускладнити гру і приготувати другий кубик з часовими формами дієслова.
2. Гра «Пантоміма»
Мета: автоматизація вживання дієслів в усному мовленні.
Хід гри: учні утворюють пари. Один із гравців показує дію з допомогою пантоміми чи міміки, а інший повинен прокоментувати те, що робить перший, з допомогою вже відомих дієслів.
3. «Кіт у мішку»
Мета: автоматизація вживання неозначеного артикля.
Хід гри: у мішок (або велику коробку) збирають предмети за певною темою  (тварини , шкільне приладдя); це можуть бути і картинки із зображенням того чи іншого предмета.
Ведучий (учитель) по черзі підходить до учнів і ті беруть, не заглядаючи в коробку один предмет, визначаючи його на дотик, кажуть: «Ich glaube, das ist ein Igel». Потім сам або однокласники, витягуючи предмет, оцінюють правильність здогадки: «Das stimmt (nicht)».
Варіант: певний предмет загортають у кілька шарів паперу. Всі учні визначають на дотик і припускають припущення, що це може бути. Потім здогадки перевіряють при розгортанні предмета.
4. „Quatsch“
Мета: тренування родових закінчень неозначеного артикля і частки kein.
Хід гри: учитель показує різні предмети або картинки і називає їх, навмисно роблячи помилки. Завдання учнів – помітити і виправити помилку: «Das ist ein Tisch». Учні, котрі помітили помилку, виправляють: «Quatsch, das ist kein Tisch, das ist eine Tafel».
5. «Скільки чого в класі?»
Мета: автоматизація вживання конструкції es gibt.
Хід гри: учитель запитує: «Wie viele Stühle gibt es in der Klasse?» Завдання учнів – якнайшвидше порахувати кількість названих предметів. Перевірка здійснюється хором, рахуємо по- німецьки. Учні дають відповідь на запитання, вживаючи конструкцію „Es gibt“.

Комментариев нет:

Отправить комментарий