1. «Лексичний хоровод»
Мета: повторення слів з попередньої лексичної теми
Хід гри: слова у царстві „Lexik“ святкують перемогу над злим карликом, паном Помилкою (Herr Fehler). Вони співають, веселяться, водять хороводи, і зовсім не прості, а чарівні.
Спробуйте взяти в них участь.
У грі беруть участь 2-4 команди. Учитель пише на дошці початок і кінець
хороводу. Наприклад, Nacht ………………. Nacht. Кожна команда повинна за певний час заповнити хоровод словами, початкові
букви яких є кінцевими буквами кожного попереднього слова. (Nacht – Tag – Gans – Sand – drei –
Igel – Lampe – Esel – Lamm – Mann – Nacht). Перемагає та команда, хоровод якої є найдовшимю
Замість «хороводу» можна запропонувати учням «ланцюжок» слів з певної теми.
Наприклад, Tiger ………… Katze.
2.
«Слова-асоціації»
Мета: розвивати уяву учнів та побудувати асоціації з новими ЛО
Хід гри: Пані Лексика (Frau Lexik) хоче провести тест, щоб виявити учня з багатою явою. Ведучий називає
слово, до якого потрібно знайти всі асоціації, які воно викликає.
У грі беруть участь дві команди. Кожна по черзі називає своє слово.
Перемагає команда, яка назвала найбільше слів-асоціацій.
Мета: повторення іменників, психологічна розрядка.
Хід гри: ведучий кидає м'яч і називає одне з місць проживання: Wasser, Erdе, Luft.
Той, хто зловить м'яч, повинен назвати тварину, яке там живе. Якщо ведучий каже
слово "Feuer", всі встають і змінюються стільцями.
4. Гра «Das Wetter ist schön. Was mache ich?» («Гарна погода! Що я робитиму?").
4. Гра «Das Wetter ist schön. Was mache ich?» («Гарна погода! Що я робитиму?").
Мета: повторення дієслів руху, фізкультрозминка.
Хід гри: учні йдуть один за одним у колі. Учитель починає гру: «Das Wetter ist schön. Was mache ich? Ich schwimme». І виконує рухи
плавця. Всі повторюють рухи. «Und du, Olja?» Оля каже «Ich spiele Tennіs» і
показує відповідний рух, всі повторюють. «Und du, Oleg?». Можливі фрази:
Ich laufe Schi.
Ich laufe Schlittschuh.
Ich spiele Fussball.
Ich gehe spazieren.
Ich laufe.
Ich springe.
5. „Rate mal!“
Мета: формування простих загальних запитань.
Хід гри: учитель (ведучий учень) загадують якийсь предмет в класі. Решта відгадують
задуманий предмет: Ist das еine Blume?
a. Більш складний варіант: з вживанням присвійного займенника або родового
відмінка імені: Ist das mein / dein Heft? Ist das Tanjas Bleistift?
b. Варіант: Meine Lieblingsfarbe ist ROT. Учні шукають у себе і у
однокласників (речі, одяг) що-небудь червоного кольору. Кажуть: Mein Bleistift
ist rot. Lenas Bluse ist rot. Повторювати речі не можна, виграє той, чия річ
виявилася останньою в перерахуванні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий