воскресенье, 16 ноября 2014 г.

Ігри для засвоєння лексичного матеріалу


1.  «Лексичний хоровод»
Мета: повторення слів з попередньої лексичної теми
Хід гри: слова у царстві „Lexik“ святкують перемогу над злим карликом, паном Помилкою (Herr Fehler). Вони співають, веселяться, водять хороводи, і зовсім не прості, а чарівні. Спробуйте взяти в них участь.
У грі беруть участь 2-4 команди. Учитель пише на дошці початок і кінець хороводу. Наприклад, Nacht ………………. Nacht. Кожна команда повинна за певний час заповнити хоровод словами, початкові букви яких є кінцевими буквами кожного попереднього слова.  (Nacht – Tag – Gans – Sand – drei – Igel – Lampe – Esel – Lamm – Mann – Nacht). Перемагає та команда, хоровод якої є найдовшимю
Замість «хороводу» можна запропонувати учням «ланцюжок» слів з певної теми. Наприклад, Tiger ………… Katze.
2. «Слова-асоціації»
Мета: розвивати уяву учнів та побудувати асоціації з новими ЛО
Хід гри: Пані Лексика (Frau Lexik) хоче провести тест, щоб виявити учня з багатою явою. Ведучий називає слово, до якого потрібно знайти всі асоціації, які воно викликає.
У грі беруть участь дві команди. Кожна по черзі називає своє слово. Перемагає команда, яка назвала найбільше слів-асоціацій.
3. «Wasser - Erde - Luft» («Вода - земля - повітря»).
Мета: повторення іменників, психологічна розрядка.
Хід гри: ведучий кидає м'яч і називає одне з місць проживання: Wasser, Erdе, Luft. Той, хто зловить м'яч, повинен назвати тварину, яке там живе. Якщо ведучий каже слово "Feuer", всі встають і змінюються стільцями.

  4. Гра «Das Wetter ist schön. Was mache ich?» («Гарна погода! Що я робитиму?").
Мета: повторення дієслів руху, фізкультрозминка.
Хід гри: учні йдуть один за одним у колі. Учитель починає гру: «Das Wetter ist schön. Was mache ich? Ich schwimme». І виконує рухи плавця. Всі повторюють рухи. «Und du, Olja?» Оля каже «Ich spiele Tennіs» і показує відповідний рух, всі повторюють. «Und du, Oleg?». Можливі фрази:
Ich laufe Schi.
Ich laufe Schlittschuh.
Ich spiele Fussball.
Ich gehe spazieren.
Ich laufe.
Ich springe.
5. „Rate mal!“
Мета: формування простих загальних запитань.
Хід гри: учитель (ведучий учень) загадують якийсь предмет в класі. Решта відгадують задуманий предмет: Ist das еine Blume?
a. Більш складний варіант: з вживанням присвійного займенника або родового відмінка імені: Ist das mein / dein Heft? Ist das Tanjas Bleistift?
b. Варіант: Meine Lieblingsfarbe ist ROT. Учні шукають у себе і у однокласників (речі, одяг) що-небудь червоного кольору. Кажуть: Mein Bleistift ist rot. Lenas Bluse ist rot. Повторювати речі не можна, виграє той, чия річ виявилася останньою в перерахуванні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий